מי לא רוצה להגדיל מכירות בעסק? כנראה שבשורה התחתונה זוהי המהות של כל עסק עצמאי. אם אין תזרים – אין קיום. אז איך הצלחתי להגדיל את המכירות של הלקוח שלי?
יום אחד ראיתי פוסט של מישהו בפייסבוק, בעל חברת יזמות נדל"ן, שהוא מחפש לשדרג את האתר שלו. שלחתי לו הודעה פרטית. מה כבר יש לי להפסיד? הוא הראה לי את האתר הקיים שלו ואת הלוגו הקיים שלו ואיך לומר.. לא מאוד התרשמתי, ואמרתי לו את זה בעדינות הראויה.
הוא הבין את החשיבות של הנראות הויזואלית של עסק וביקש ממני קודם כל לעצב לוגו ומיתוג חדש. וכך עשיתי, אחרי מספר סקיצות הגענו ללוגו המושלם והמיועד הניצב לפניכם:
אחרי הלוגו עברנו למוצרים נוספים כדי לחזק את המותג. עיצבנו את עמודים האינסטגרם, קאברים לסרטונים, לפייסבוק, שפה גרפית לפוסטים, כרטיסי ביקור, קטלוגים, פולדרים, סטוריז, וכמובן בנינו אתר תדמית ועוד המון דפי נחיתה. ממש הכל!
נראה מרשים! ואיך בכל זאת כל אלו הגדילו את המכירות בעסק?
נורא פשוט. ברגע שלקוחות התחילו לראות כמה המותג יציב וחזק, הם התחילו להאמין בו, הם ראו מאחורה חברה גדולה, יוקרתית, עקבית, עדכנית ולא היססו לרכוש את השירותים שאותו הלקוח הציע.
חלק מהשירותים אותם הוא מציע: בניית בתים פרטיים, חידוש חדרי רחצה, ליווי לעסקאות נדל"ן, מטבחים, עבודות אלומיניום, חשמל, אינסטלציה והרשימה עוד ארוכה.
הלקוח הזה הגדיל את המכירות בצורה כל כך משמעותית שהוא היה צריך להעסיק עוד עובדים, מנהלי עבודה ועובדי משרד.
מיתוג זה לא רק לוגו יפה, מיתוג זוהי כל המעטפת, איך אנחנו רוצים למתג את עצמנו בעיני הלקוחות שלנו.
תפקידו של המעצב הגרפי הוא להעביר הלאה בצורה ויזואלית את הערכים, האמונות, המחשבות של כל עסק.
חשוב לקחת בעל מקצוע בעל ניסיון שידע להביא אתכם לנקודה שאליה אתם רוצים להגיע – הגדלת המכירות.
צריכים עזרה? צרו איתי קשר