עיצוב פוסטים לרשתות החברתיות

האופן שבו תעצבו את הפוסטים שלכם ברשתות החברתיות השונות, ובראשן פייסבוק ואינסטגרם, יקבע כמה אנשים יקראו אותם. פוסט שעיצבתם נכון יעביר את התוכן שלכם באופן ברור, קולח ונוח יותר לקריאה, וימשוך חברים אחרים ברשת לקרוא אותו.

הנה שלושה טיפים שיעזרו לכם להפוך את הפוסטים הבאים שלכם לסיפור הצלחה, ואולי אפילו לוויראליים:

1. התאימו את הגופן לטקסט

עיצוב פוסטים בפייסבוק שיהפוך את התוכן שלכם לנגיש במיוחד, הוא כזה שעשיתם במסגרתו מאמץ אקטיבי ומושקע להתאים את הפונט למאפיינים שונים של הטקסט:

  • אורך הטקסט – ככל שהטקסט ארוך יותר, הגופן שתבחרו צריך להיות קריא יותר.
  • אופי הטקסט – פונטים שונים מתאימים לסוגי אופי שונים של טקסט (למשל, גופן עגלגל ומשפחתי לתוכן העוסק בגני ילדים, וגופן פרוע יותר לתוכן העוסק בקומיקס למבוגרים).
  • חשיבות הטקסט – ניתן לבחור פונטים שונים לכותרות כדי להדגישן ולהבדילן מיתר הטקסט.

2. שמרו על ניגודיות בצבעים

ומה עם עיצוב פוסטים צבעוניים? גם כאן יש כמה חוקים חשובים שחשוב לשמור עליהם. הטקסט חייב להיות קריא על גבי הרקע, ולשם כך חייב להיות קונטרסט (ניגוד) בין השניים. הקונטרסט האידיאלי הוא כמובן טקסט שחור על גבי רקע לבן, אבל גם שילובים אחרים יכולים לעבוד.

3. אל תגלשו לשוליים

חשוב לשמור על שוליים אחידים לאורך הטקסט. אל תתנו לטקסט להיות צמוד מדי לשוליים, כי זה יקשה על קריאתו. בסופו של דבר, אנחנו רוצים להקל על הקוראים – ולא להקשות עליהם.

לסיכום, עיצוב פוסטים הוא כבר מזמן הרבה יותר מאופציונלי – בעידן שבו הסבלנות של רובנו לקרוא טקסטים מסורבלים וצפופים הולכת ויורדת, להפוך את התוכן שלכם לברור, נגיש וקריא ככל הניתן זה לא פחות מהכרח.

אנו מזמינים אתכם לעצב את הנוכחות הדיגיטלית שלכם ברשת כך שאף לקוח לא ישאר אדיש.
בליינס סטודיו אנו מקפידים לעצב פוסטים מדהימים שיגרמו למשתמש להפסיק לגלול ופשוט להקליק.

05 טיפים לדף נחיתה ממיר שיביא לכם לקוחות רבים

מתנה בשבילכם, בחינם לגמרי!
כדי שתוכלו להפיק את המירב מדף הנחיתה שלכם.

ספר דיגיטלי מתנה - 5 טיפים לדף נחיתה ממיר