למה לבנות את האתר שלכם דווקא בוורדפרס?

למרות מגוון הפלטפורמות המאפשרות בניית אתרים, וורדפרס נשארה הבחירה המועדפת על רובנו. ויש לכך סיבות טובות.
אלו כמה מהיתרונות הבולטים של וורדפרס, שהפכו אותה לפלטפורמה הפופולרית ביותר בעולם לבניית אתרים:
1. היא ידידותית למשתמש אולי התכונה המובהקת ביותר של וורדפרס היא היותה קלה ופשוטה לשימוש. גם מי שאינו בקיא ברזי הטכנולוגיה יכול להקים, לערוך ולנהל באמצעותה את אתר האינטרנט שלו ללא עזרה, לשנות את העיצוב שלו או להוסיף פיצ'רים – והכול בכמה לחיצות בלבד.
2. מצוינת לקידום אורגני – בניית אתר וורדפרס משתלמת גם משום שהפלטפורמה מוכוונת SEO. היא מקלה על המשתמש להבין ולהיעזר היטב בתיאורים ותגיות מטא, לבצע אופטימיזציה של האתר ולהבין אילו ביטויים ומילות מפתח הם היעילים ביותר כדי להעלות את מיקומו בשורת התוצאות במנועי החיפוש השונים.
3. נוחה ליצירת אתרים מותאמים אישית – וורדפרס מובילה על פני מתחרותיה גם בכך שעשרות אלפי התוספים (Plug-ins) שהיא כוללת מאפשרים למשתמש לבנות אתר המותאם במדויק לצרכים ולדרישות שלו – מהקמת חנות וירטואלית, דרך כתב עת אינטרנטי ועד מכירת קורסים און-ליין. במקרים רבים יש לערכות הנושא
ולתוספים גם גרסאות חופשיות מצוינות, שאינן נופלות בהרבה מאלו שצריך לשלם עבורן.
4. מאפשרת טעינה מהירה של האתר – קוד ה-PHP המינימלי שוורדפרס עוצבה בו, מגביר את מהירות הביצוע והופך את טעינת האתרים למהירה ואלגנטית.
5. חופשית וניתנת להתקנה ללא עלות – העובדה שמדובר בפלטפורמה חופשית שכל משתמש יכול להתקינה על השרת שלו ללא תשלום, הופכת בניית אתר וורדפרס לדי זולה ולכדאית גם מבחינה כלכלית.


לסיכום, קשה להיות מופתעים מהעובדה שוורדפרס שומרת על התואר שלה כפלטפורמה המובילה בעולם לבניית אתרים. היא פשוט נותרה הדרך הנוחה והאפקטיבית ביותר לעשות זאת.

05 טיפים לדף נחיתה ממיר שיביא לכם לקוחות רבים

מתנה בשבילכם, בחינם לגמרי!
כדי שתוכלו להפיק את המירב מדף הנחיתה שלכם.

ספר דיגיטלי מתנה - 5 טיפים לדף נחיתה ממיר