למה חשוב לבנות אתר ולהיות נוכחים בגוגל?

בשנת 2024, כל עסק חייב להחזיק באתר פעיל. ואם חשבתם לעצמם שיש לכם דף פייסבוק או אינסטגרם, וזה מספיק? כדאי שתחשבו שוב. אתר הוא לא עוד אלמנט בעסק שצריך לסמן עליו וי, אלא הוא אלמנט קריטי שיכול לשרת אתכם ואת העסק שלכם ויכול לגרום לכם למקסם את הרווחים.
למה חשוב לבנות אתר ולהיות נוכחים בגוגל? הנה כל התשובות:

כל עסק צריך אתר?

התשובה היא כן! לבניית אתר יש יתרונות רבים. ראשית, אתר יכול לשפר את התדמית שלכם מול הלקוחות, והם יתפסו אתכם יותר ברצינות. דרך האתר תוכלו להבליט ולהדגיש את היתרונות שלכם ושל העסק שלכם וכך הלקוחות יוכלו להעדיף אתכם על פני המתחרים.

בנוסף, אתר משדר אמינות. גם אם אין לכם חנות פיזית, האתר מהווה את חלון הראווה של העסק שלכם. אנשים מחפשים את עמוד האודות, הם רוצים לדעת מי אתם ולמה הם צריכים דווקא לרכוש או לקבל את השירות מכם.

חשוב לי להדגיש שיש סוגים שונים של אתרים כך שכל עסק יכול למצוא את האתר המתאים לו. בניית אתר היא פעולה שנשמעת מאוד מאיימת אך התהליך יכול להיות מאוד קליל ומותאם לעסק שלכם. לא כל אתר צריך להיות גדול ומורכב. אם אתם עסק של בן-אדם אחד, תוכלו להסתפק באתר תדמיתי והוא עדיין יעשה את העבודה. אתרים יכולים להתבסס על תבנית אך הם גם יכולים להיות מותאמים אישית אליכם ולשקף את כל מה שהעסק שלכם צריך.

מנוע החיפוש הגדול בעולם – גוגל

כנראה שאתם לא מכירים אנשים שלא משתמשים במנוע החיפוש של גוגל באופן יומיומי. כנראה שאפילו אתם בעצמכם נעזרים במנוע החיפוש של גוגל כמה פעמים ביום. דף החיפוש של גוגל הוא הדף המבוקר ביותר בעולם ומנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל בעולם בפער על פני המתחרים. חברת גוגל היא חברה אמינה והיא פועלת למען חווית הגלישה של המשתמשים, היא עושה הכול על מנת שתוצאת החיפוש תהיה המדויקת ביותר לגולש. כשגולש מקליד מילת חיפוש ומוצא אתכם, ההתאמה היא מדויקת וזה החלום לכל בעל עסק.

אתר שבנוי טוב, ידע להניע את הגולש לפעולה הרצויה לכם ברגע שהוא נחת באתר שלכם. גוגל מספקת לאנשים פתרונות ואם העסק שלכם מציע את הפתרון הדרוש, אין סיבה שגוגל לא תעזור לכם להציע את הפתרון שלכם לגולשים.

אתר הוא נכס

בניית אתר תניב לכם נכס דיגיטלי שיוכל לשרת אתכם לטווח הארוך אך מעבר לזה, אתר שבנוי נכון, מתוחזק כמו שצריך ומותאם לגוגל יוכל להעניק אפיק הכנסה נוסף בעסק. הטבע האנושי גורם לנו לחפש אחר דברים, להזדקק לשירותים ולקנות מוצרים וזה לא ישתנה בזמן הקרוב. הלקוחות שלכם מחפשים אתכם, אתם רק צריכים לוודא שהם ימצאו אתכם.

גוגל היא פלטפורמה מדהימה שחבל לא להשתמש בה. אם העסק שלכם פועל אונליין אתם בוודאי מבינים את החשיבות של גוגל, אבל גם אם העסק שלכם פיזי, אתם צריכים להיות נוכחים בגוגל. לא רק שתתקדמו לעבר החדשנות ושיטות השיווק העדכניות ביותר, אלא תוכלו לשפר את התדמית שלכם מול הלקוחות, לשפר את הטיפול בהתנגדויות ולקצר את תהליכי המכירה. אל תתפשרו על אתר בינוני, תחשבו על בניית אתר כהשקעה לטווח הרחוק שתכניס לכם כסף באופן פאסיבי ותשפר כל אלמנט בעסק שלכם. לפרטים נוספים על שירותי בניית אתרים ומידע נוסף, מוזמנים להשאיר פרטים ואצור איתכם קשר בהקדם.

05 טיפים לדף נחיתה ממיר שיביא לכם לקוחות רבים

מתנה בשבילכם, בחינם לגמרי!
כדי שתוכלו להפיק את המירב מדף הנחיתה שלכם.

ספר דיגיטלי מתנה - 5 טיפים לדף נחיתה ממיר