מה ההבדל בין אתר לדף נחיתה?

במבט ראשון, דף נחיתה ואתר אינטרנט עשויים להיראות דומים, וקל להתבלבל ביניהם. זה אינו מקרי. דפי נחיתה מעוצבים כך שייראו כמו אתרים, אבל הם נבדלים מהם במספר נקודות קריטיות:

  • תכלית – בעוד שאתר מיועד לאפשר לגולשים להכיר את המותג שלכם, את השירותים והמוצרים שאתם מציעים ואת ערכי וחזון הארגון שלכם, דף נחיתה מכוון להניע את הגולשים לפעולה ספציפית: למשל, לרכוש מוצר מסוים, להוריד אפליקציה או להירשם לניוזלטר.
  • היקף – אתרי אינטרנט הם מערך נרחב יחסית של דפים קשורים, הכוללים מידע עשיר ומגוון. דפי נחיתה, לעומת זאת, כשמם כן הם – כל אחד מהם הוא דף בודד, המוביל את הגולשים לביצוע פעולה מסוימת שאתם מעוניינים שיבצעו.
  • עומק – דרך אחרת להבין את ההבדל בין אתרי אינטרנט לדפי נחיתה, היא מטאפורת העומק. אם אתרים הם מבנים תלת-ממדיים, דפי נחיתה הם פוסטרים שטוחים. אם אתרים הם חנות, דפי נחיתה הם חלון הראווה.
  • ניווט – מהשוני שתואר לעיל נובע הבדל נוסף. העושר, הגיוון והמורכבות של אתרי אינטרנט מתבטאים בכך שכדי לסייע לגולשים להתמצא בהם, הם כוללים תפריט המאפשר לנווט בין דפיהם השונים. דפי נחיתה, לעומת זאת, אינם כוללים ריבוי שכזה אלא בדיוק להפך, מכוונים את הגולשים לבצע פעולה אחת בלבד, ללא הסחות דעת העלולות להפריע לכך.
  • הנעה לפעולה – אתר אינטרנט הוא מבנה מורכב, שדפיו השונים כוללים הנעות שונות לפעולות שונות. דף נחיתה, לעומת זאת, הוא קו ישר שכל מהותו היא הנעה חדה, בהירה, אפקטיבית וממוקדת לפעולה מסוימת אחת.

דף נחיתה, בסיכומו של דבר, הוא השביל הסלול והצר שאתם מובילים בו לקוחות פוטנציאליים. אתר הוא שמורת הטבע שאתם מזמינים אותם לטייל בה באופן חופשי.

05 טיפים לדף נחיתה ממיר שיביא לכם לקוחות רבים

מתנה בשבילכם, בחינם לגמרי!
כדי שתוכלו להפיק את המירב מדף הנחיתה שלכם.

ספר דיגיטלי מתנה - 5 טיפים לדף נחיתה ממיר