מה לבדוק כשאתם מחפשים חברת סליקה לאתר שלכם

תמליל הסרטון

היי, כאן נטלי מליינס סטודיו. כל מי שבונה חנות אונליין חייב למצוא חברת סליקה. הנה שבע בדיקות שכדאי לעשות לפני בחירת חברת סליקה:
אחד, רישיונות. וודאו שלחברה יש הסמכה בתקן PCI DSS. שתיים, דמי עמלה. השוו את דמי העמלה שמציעים לכם כדי שלא תקבלו עמלות גבוהות מידי שלא תואמות את גודל העסק שלכם. שלוש, אמינות ושירות לקוחות. בידקו את זמני התגובה ואת מידת התמיכה הטכנית ושירות הלקוחות. ארבע, תמיכה בסוגי אמצעי תשלום. וודאי שהחברה תומכת בכל אמצעי התשלום. חמש, אבטחת מידע. כמה זה חשוב! בידקו את ממדי אבטחת המידע בחברת הסליקה. שש, ניהול המכירות והדוחות. בידקו שחברת הסליקה מספקת לכם כלים לניהול המכירות כולל דוחות. שבע, חשבוניות. חברת סליקה שמציעה גם חשבוניות תחסוך לכם גם בעלויות וגם בחיבורים. יאללה, תיסלקו מפה.

אתם בונים עכשיו חנות אונליין, או מקימים את העסק החדש שלכם. כשאתם בונים חנות אונליין אתם חייבים למצוא גם חברת סליקה. ויש כל כך הרבה מה לבדוק בנושא.
המומחים של חברת פייפלוס באו לעשות לכם סדר.

אז מה כדאי לבדוק כשאתם מחפשים חברת סליקה לאתר ה- e-commerce שלכם?

  1. אמיתות ורישיונות- וודאו שלחברה יש הסמכה בתקן PCI DSS, בחברות סליקה גדולות ורציניות בד"כ תמצאו הסכמה של Level 1 המאפשר להם לסלוק מחזורים גדולים של תשלומים.
  2. דמי עמלה- השוו את דמי עמלת הסליקה שמציעים לכם. זה חשוב כדי להבטיח שהעמלות שאתם משלמים הן הוגנות ולא גבוהות מידי לגודל העסק שלכם. גם אמירות כמו "לא סלקת לא שילמת" או "לא גובים תשלומים חודשיים" ראוי לבדוק לעומק מאחר ולעיתים התשלום עבור על עסקה הוא יקר יותר.
  3. אמינות ושירות לקוחות- בחן את איכות השירות שהחברה מספקת. בידקו את זמני התגובה ואת מידת התמיכה הטכנית וכן גם את שירות הלקוחות ואת ערוצי התקשורת של החברה.
  4. תמיכה בסוגי אמצעי התשלום- וודא שחברת הסליקה תומכת בכל סוגי אמצעי התשלום שהלקוחות שלך עשויים להשתמש בהם, כולל אשראי, ארנקים למיניהם וכרטיסי מתנה.
  5. אבטחת מידע- בדוק את ממדי אבטחת המידע של חברת הסליקה. זה חשוב במיוחד אם אתה מוסר מידע רגיש של לקוחות.
  6. ניהול המכירות ודו"חות- בחן האם חברת הסליקה תספק לך כלים לניהול המכירות שלך, כולל דו"חות, ניתוח וכלים יעילים נוספים.
  7. חשבוניות- חברת סליקה שמציעה עמה שירות חשבוניות יחסוך לכם לא מעט. גם עם החיבורים וגם בעלויות.

חברת פייפלוס היא חברה סליקה מתקדמת שמציעה את כל הפתרונות הטובים ביותר עבור לקוחותיה בין היתר: ממשק חשבוניות וקבלות המותאמות לכל עסק בכל סדר גודל. שירותים שאין בישראל כמו One Click Checkout, לאתרי וורדפרס ומג'נטו וכמובן לינקים לתשלום, דפי תשלום מתקדמים ומעוצבים, ממשק RESTful API, ממשק חשבוניות וקבלות, אמצעי תשלום כגון: ביט, אפל, Google Pay, תו הזהב, פיניטיוואן, פייפאל, כרטיסי אשראי, ביימי, MultiPass, מכשירי סליקה בתקן EMV לחנויות הפיזיות ועוד.

05 טיפים לדף נחיתה ממיר שיביא לכם לקוחות רבים

מתנה בשבילכם, בחינם לגמרי!
כדי שתוכלו להפיק את המירב מדף הנחיתה שלכם.

ספר דיגיטלי מתנה - 5 טיפים לדף נחיתה ממיר