שלושה טיפים ליצירת מיתוג עסקי מנצח

תמליל הסרטון

בואו נדבר רגע על מהו מיתוג. מיתוג הוא סט של ערכים, עקרונות, מחשבות שחברה לוקחת על עצמה ומביאה אותם לידי ביטוי בצורה ויזואלית. מיתוג מנצח הוא מיתוג שמצליח לדבר בשפת הלקוח. איך יוצרים מיתוג מנצח? קבלו שלושה עקרונות זהב:
אחד – תיראו כמו שאתם מאמינים ותשדרו מה שהייתם רוצים לראות באחרים. תחשבו איזה ערך אתם מביאים לעומת אחרים. ותזכרו שעסק לא ממותג זה עסק שמוכר פחות. זאת עובדה.
שתיים – התאימו את החבילה ללקוח. אל תדחפו ללקוח מה שהוא לא צריך. למשל, אם יש מישהו שמוכר קורסים דיגיטליים אני לא אגיד לו שהוא צריך כרטיס ביקור פיזי, אין בזה היגיון. חבילת המיתוג צריכה להתאים ללקוח כמו חליפה.
שלוש – בידול. תחשבו איך אתם מבדלים את הלקוח הספציפי משאר העוסקים בתחומו. מיתוג טוב מתחיל ממחקר ובניית אסטרטגיה שיווקית שתבשר ללקוח אני יותר טוב לך.
אז רוצים למכור יותר? תמתגו.

מהו מיתוג? ומה זה בכלל מיתוג עסקי מנצח?
המאמר מרכז שלושה טיפים שיעזרו לכם ליצור מיתוג עסקי ברמה גבוהה ולגייס לקוחות רבים, בין אם אתם גרפיקאים ובין אם אתם לקוחות שרוצים לדעת על מה לשים דגש.

אז מהו מיתוג?

מיתוג הוא סט ערכים / עקרונות / מחשבות, שחברה לוקחת על עצמה ומאמינה בהם, ומביאה אותם לידי ביטוי בצורה ויזואלית, כך שהלקוחות יכולים להבין זאת ממה שהם רואים, ולהחליט האם זה תואם את סט הערכים שלהם והם רוצים לשכור את שירותי החברה / אדם או לא.

איך יוצרים מיתוג עסקי מנצח?

אז אין תשובה חד משמעית לזה. מיתוג מנצח הוא מיתוג שמצליח לדבר בשפה של הלקוח, כזה שהלקוח מסתכל עליו ואומר: איתם אני רוצה לעבוד.
אל תצפו לקלוע לכולם, בסופו של דבר אנחנו אנשים שונים. אבל אסביר לכם כיצד להשיג את המקסימום.

שלושת עקרונות הזהב

  1. תיראו כמו שאתם מאמינים ותשדרו מה שהייתם רוצים לראות בעצמכם אצל אחרים.
    תחשבו על מוצר שרכשתם פעם, או שירות, איך נראה האתר של נותן השירות? הלוגו? הפוסטים? עובדתית, רוב העסקים שממותגים מקצועית יקבלו יותר חשיפה וימכרו יותר, לעומת בעל עסק שלא מיתג את עצמו. מיתוג הוא לא רק הלוגו, מיתוג הוא מה הערך שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם כאשר הם לראשונה מביטים במוצרים שלכם, או בכם. עסק שלא מיתג את עצמו יראה גנרי, כמו כולם, ללא ייחוד, בלי סט ערכים על גבו, והוא גם ימכור פחות.
  2. התאימו את החבילה ללקוח. אל תמכרו ללקוח מה שהוא לא צריך.
    למשל, לקוח שמוכר קורס דיגיטלי, לא יצטרך כרטיס ביקור פיזי. חבילת מיתוג מדויקת היא חבילה שמותאמת למידות של כל עסק.
  3. בידול – מיתוג טוב מתחיל ממחקר ובניית אסטרטגיה.
    מאחר ואתם לא לבד בזירה ויש עוד עסקים נותני שירות כמוכם, ראוי לחקור אותם, לראות מה הם עשו, ואז לחשוב מה אנחנו יכולים לעשות או להציע ללקוח שיגרום לו לבוא דווקא אלינו ובסופו של דבר לרכוש.
    אנחנו יכולים להציע איזו שהיא הבטחה, רעיון, משהו שיבשר ללקוח: אני טוב על פניו.
    שימוש לב, מדובר במלחמה עם דגל לבן. אתם לא נלחמים באמת עם אף בעל עסק, אתם רק דואגים להבליט את עצמכם בצורה ויזואלית.
05 טיפים לדף נחיתה ממיר שיביא לכם לקוחות רבים

מתנה בשבילכם, בחינם לגמרי!
כדי שתוכלו להפיק את המירב מדף הנחיתה שלכם.

ספר דיגיטלי מתנה - 5 טיפים לדף נחיתה ממיר